Ursäkta tystnaden, vi bygger om

Det är mycket nu. Mitt bland allting vill jag gärna ha tid med bloggen, och samtidigt bygga ut den. Det funkar tyvärr inte riktigt. Så istället för att tuffa på halvhjärtat samtidigt som jag parallellt planerar nylansering tar jag en paus. Inte så att bloggen dör ut helt, det kommer garanterat dyka upp lite inlägg med jämna mellanrum, men så att den inte riktigt håller något stadigt tempo.

Sen återkommer bloggen starkt med helt nytt utseende och med en tydligare målinriktning och fokus än tidigare. Vill ni vara säkra på att inte missa de inlägg som dyker upp under tiden eller för den delen när det väl blir dags för nylanseringen så kan ni alltid följa mig på twitter eller prenumerera på bloggen. Innan ni vet ordet av är Ettglasjuice tillbaka igen i ny skrud och bättre än någonsin förr.

2 svar to “Ursäkta tystnaden, vi bygger om”

  1. Farbror Atlas Says:

    Ska bli spännande att se vad som händer! 🙂

  2. Rasmus Says:

    Håller med Farbror Atlas, ska bli spännande att se vad du har i görningarna. 🙂

Kommentera

