Binero <3 Mario och Zelda

Det blev många telefonsamtal idag, vissa mer intressanta än andra. Ett av dessa råkade vara till Binero angående webbhotell. Döm av min positiva överraskning när jag ombeds av en förinspelad röst att vänta i luren och en klassisk melodi börjar spela. Temat från Super Mario Bros skänkte härlig stämning till väntetiden och avlöstes efter ett tag med temat från The Legend of Zelda. Binero vann många poäng redan där.

Att de sedan hade rätt svar på alla mina undringar gav ett genomgående positivt intryck och de kommer snart få stå för mina hosting-behov. Vad är det jag ska använda Bineros webbhotell till? Det kommer ni bli varse om innan året är slut. Det lovar jag.

Etiketter: , , , ,

3 svar to “Binero <3 Mario och Zelda”

  1. Linnea Nilsson Says:

    Vi gillart starkt! 😀
    Det är ju faktiskt, helt seriöst, skitsmart att ha just de två låtarna som väntmelodier. Man blir ju lite mer sugen att skaffa en nördsida hos Binero när de öppnar så starkt än hos en som spelar Mozart!

  2. Erik / Binero Says:

    Hej Andreas o Linnea!
    Jättekul att ni gillart! Det finns några få som hatar musiken, väldigt många som älskar den och nästan inga som förblir oberörda inför den 😉

    Varmt välkommen till Binero webbhotell, vi är inte felfria men vi gör allt vi kan! Supportmail/tel m-f 9-22, l-s 10-15. Sök domän o se serverstatus på http://www.binerodrift.se
    Vänliga hälsningar,

    Ditt Support(er) Team,
    Binero

  3. Andreas Berg Says:

    Det är just sådana här saker som gör mig väldigt säker på att jag gjort rätt val av webbhotell. Kul att du kikade in här Erik, jag är övertygad om att jag kommer trivas 🙂

Kommentera

