Jag är svag

Lite över 90 dagar varade det. Lite över 90 dagar med ”mer tid”. Det är över nu, sjöng en viss smörig hallänning. Eller så är det början på något nytt, för jag har genuint saknat att spela World of Warcraft. Förhoppningsvis blir det här också tiden då jag bevisar att med lite disciplin går det klämma in WoW på ett redan späckat schema.

Eller så sitter jag på MMO-rehab om någon månad igen. Önska mig lycka till ^^

Etiketter: ,

Ett svar to “Jag är svag”

  1. Halo: Reach beta dag 5, 6, 7 & 8 « Ett glas juice Says:

    […] Ett glas juice En blogg om lite allt möjligt, men mest spel, av Andreas Berg « Jag är svag […]

Kommentera

