Många bollar i luften

Bildkälla

Jag hatar ursäktsinlägg på bloggar. ”Tyvärr har jag inte uppdaterat bloggen på länge men BLAHBLAHBLAH”. Det är såklart förståeligt, de allra flesta som skriver bloggar (jag också) gör det helt på fritiden och ibland räcker inte fritiden till. Och om det är något jag hatar mer än att läsa ursäktsinlägg så är det att skriva dem själv. Men hellre en ursäkt än inget alls, inte sant?

Igår skulle senaste delen i Mitt liv i spel såklart dykt upp men någonstans glömde jag bort att det var den femte april och att det datumet råkar vara min och Linneas årsdag. Hon glömde faktiskt av det också, så se inte ner på mig alltför mycket ;P. En ganska godkänd ursäkt till att negligera bloggen en dag dock. Men anledningen till att inlägget inte dök upp idag istället är egentligen plural-betonad. Det är mycket på gång, vilket är kul, men ibland brister planeringen.

Det ska förhoppningsvis inte märkas alltför mycket, bloggen kommer fortfarande prioriteras trots flera projekt på gång. Och inom kort ska väl dessa projekt också synas till på bloggen, såklart. Jag ber i alla fall om ursäkt för uteblivet Mitt liv i spel-inlägg och ska se till att bättra mig till nästa vecka. Fram tills dess kommer givetvis annat skoj, och däribland kanske även lite smått om de kommande projekten.

*håller tummarna att det här blir det sista ursäktsinlägget på åtminstone en bra tid framöver*

Etiketter: , , ,

4 svar to “Många bollar i luften”

  1. Toby Says:

    Ah, den klassiska ”Ursäkta att det är så få uppdateringar”-inlägget innan den totala tystnaden. Den har man ju sett förr 😛

  2. Toby Says:

    DET klassiska… åmeh.

  3. Andreas Berg Says:

    >.<

    Det kommer inte hända, tro mig 🙂

  4. Pling Says:

    Ska bli kul och se vad du planerar… ^^

Kommentera

