Paint it black (XBLA-släpp att se fram emot)

Säga vad man vill om de redan släppta storspelen och de som komma ska under 2010, men när det kommer till spel som jag _verkligen_ längtar efter att få spela så är det inte många ordinarie spelsläpp som får plats på listan. Istället är det lika delar renodlad indie som Xbox Live Arcade- och PSN-titlar. Två av dessa spel är på intåg till Xbox Live Arcade och bjuder på liknande visuella upplevelser. Svart är det nya svart.

Insanely Twisted Shadow Planet (Xbox Live Arcade)

Limbo (Xbox Live Arcade)

Om jag förstått saken rätt kommer Limbo även senare att släppas till Playstation Network (med andra ord tidsexklusiv till XBLA under en viss period). Oavsett var eller när dessa spel dyker upp råder i alla fall ingen tvekan om saken; jag vill spela dem, så snart som bara möjligt.

Etiketter: , , ,

5 svar to “Paint it black (XBLA-släpp att se fram emot)”

  1. Farbror Atlas Says:

    Galet snygga spel båda två. Har haft ögonen på dem båda under en lång tid. Kul att de nu släpps på konsol. 🙂

  2. Andreas Berg Says:

    Limbo har funnits på min radar väldigt länge men Insanely Twisted Shadow Planet är nytt för mig. Oavsett ska det bli väldigt spännande att sätta tänderna i dem när de behagas dyka upp ^_^

  3. Jonas Says:

    Fett som tusan! Spel helt i min smak =D Bra musik till Insanely Twisted…. oxå!

  4. Andreas Berg Says:

    Misstänkte att de skulle falla dig i smaken Jonas 🙂 Får bli att lira hemma på min 360 senare kanske? Om du inte vill vänta till (eventuella) PSN-releaser 😉

  5. Ilomilo – LBP möter Kula World « Ett glas juice Says:

    […] spel som kommer att släppas via Xbox Live Arcade som jag är extremt sugen på har nu fått sällskap av en fantastiskt gullig titel. Svenskutvecklade […]

Kommentera

