Radiotystnad

Sista dagen på Koh Phangan. Det har faktiskt gått förvånansvärt fort de sista dagarna och jag har blivit lite tagen på sängen. Tanken var ju att bloggen skulle vara förberedd och klar med inlägg för den sista tiden i Thailand.

När vi nu lämnar Koh Phangan för Koh Samui vet jag inte hur det kommer se ut med Internet-uppkoppling. Så, lite beroende på hur det ser ut den sista en och en halv vecka kanske det inte blir så mycket uppdateringar i bloggen. Om det blir ändring på saken lär ni märka, annars är jag tillbaka i full fart så snart jag är tillbaka i Sverige igen.

Men vad hände egentligen med inläggen som skulle vara färdigskrivna och klara redan nu? Andra saker kom i vägen. Varav den viktigaste kan bli riktigt spännande. Men mer om det sen, nu ska jag med båten till Koh Samui!

Etiketter: ,

Ett svar to “Radiotystnad”

  1. Alex Says:

    Hmm.. vad kan det vara för viktiga händelser? Som kommer före bloggandet.!

Kommentera

