T(hailand) minus 6 days and counting

Det har ekat öde på bloggen senaste veckan. Anledningarna är få men talande. Magsjuka. Wow-beroende. Kort helgutflykt på annan ort. Och planerande inför Thailandsresan.

Ni som följer mig på facebook vet redan om att jag om mindre än en vecka (helt vansinnigt nära nu) beger mig till varmare trakter för att avnjuta sex veckor runtom i Thailand. Ni andra vet det nu. Så vad händer med bloggen när jag är borta? Tanken (och det är en god tanke) är att jag har ett stort antal blogginlägg färdigskrivna och inlagda för auto-publicering under tiden jag är borta. Utöver detta tänker jag blogga nere från Thailand också, givetvis, med lite foton, intryck och annat smått och gott. Förhoppningsvis kan jag hålla båda delarna, men då gäller det att jag planerar väl de närmsta dagarna.

Och inte sitter vid World of Warcraft ända fram till avresa. Demonerna avgör ^^

Etiketter:

4 svar to “T(hailand) minus 6 days and counting”

  1. Pling Says:

    Du får ha det gött i värmen när du nu lämnar alla oss läsare här i kyliga Sverige.

  2. Andreas Berg Says:

    Tackar 🙂 Jag ska försöka överföra lite värme genom att hålla bloggen väluppdaterad när jag är borta ^^

  3. Alex Says:

    Ha det bra!
    Thailand är riktigt nice.

  4. Andreas Berg Says:

    Tackar Alex 🙂 Ser fram emot det väldigt mycket, blir första gången jag spenderar mer än ett dygn utanför Europa ^^

Kommentera

