Nyårslöftet som kanske borde varit

Jag gav aldrig något nyårslöfte i år, men jag vet precis vad mitt nyårslöfte borde ha varit. Det fyller alla kraven. Det är något som jag borde sluta med. Det är något som jag är medveten om och garanterat skulle kunna ändra på. Och det är ett löfte som jag garanterat kommer att bryta. Mitt nyårslöfte, i efterhand, är:

Jag ska dra ner på spelköpandet.

Steams rea är slut imorgon. Det fanns några spel kvar som jag verkligen ville köpa. Min lista med Steam-köpta spel är numera farligt nära 200 stycken. Så var det nyårslöftet givet, och brutet.

Fotnot: Men lika glad för det är jag ändå ^_^ Here I come Tales of Monkey Island och Machinarium!

Etiketter: , ,

Ett svar to “Nyårslöftet som kanske borde varit”

  1. Peka-klicka-äventyrsmaraton « Ett glas juice Says:

    […] Först ut i raden av äventyrsspel blir två av förra årets mer intressanta titlar som jag gick miste om, nämligen Machinarium och Tales of Monkey Island. Intryck från Machinarium och Tales of Monkey Islands första kapitel kommer nu i veckan och följt av det ska jag sätta tänderna i bland annat några Lucasarts- och Sierra-klassiker som inhandlades under Steam-rean. […]

Kommentera

