Blizzcon, flytt och influensa

Jag hade gärna plitat ihop ett längre inlägg men flytt-göra och influensa på det har gjort tiden knapp (då alla prylar förutom möbler ska flyttas imorgon och det finns saker kvar att packa) så jag får nöja mig med en snabb status-uppdatering.

För de som är intresserade av Blizzcon 2009 kommer en stor sammanfattning så snart jag hinner (troligtvis under nästa vecka) men för de som är intresserade live-twittrar jag med intryck från Live-sändningen på http://twitter.com/bergsprogress (mässans andra och sista dag drar igång 20:00 ikväll). Andra saker att se fram emot på bloggen inom kort är såklart den andra delen av pc-spelsmaraton-sammanfattningen med den spännande uppslutningen, hands-on-intryck från det kommande online-rollspelet Aion samt även ytterligare ett litet sido-projekt i väntan på det stora projektet.

Förutsatt att jag inte blir liggande i influensa en vecka till kommer bloggande att hinnas med mellan flytt-stöket så vänta er uppdateringar under nästa vecka och full återkomst så snart flytten är slutförd i slutet av månaden.

2 svar to “Blizzcon, flytt och influensa”

  1. Alex Says:

    Krya på dig:D

  2. Peter Says:

    Jag säger detsamma. Krya på dig och hoppas att du inte är sjuk alltför länge.

Kommentera

